Kui tahad Kassiabist kassi võtta...

Arvad, et tahaksid kassi? Loe enne seda.
Tuled kassi vaatama? Loe enne seda.

Thursday, July 10, 2014

Juuli teine nädal hoiukodus

Meie siin elame päris hästi. Väike ülevaade piltides.

Ah et mind ei saa magamistuppa lasta, sest ma närin taimi?
Alatu laim! Nagu juuresolevalt pildilt näha, kasutan ma
kõigest võimalust, et väheke voodis pikutada, ja ei vaata
taimede poolegi!

See tolmuimeja on üks hirmus elukas!
Padja all olen peidus ja kaitstud.

Tolmuimeja pandi ära, aga tegelikult on siin
ka niisama täitsa mõnus aega veeta. 

Kassipoegadele valmistatakse ette Rootsi lauda.
Vaatame üle, mis neile siis täna pakutakse.

Lõpuks ometi anti süüa!

Mina EI kavatsegi süüa, vaid kraabin toidule lihtsalt peale.
Seejärel vahin niisama ringi.

Neila ei tea, millest kõigest ta ilma jääb! Nämm-nämm!

Isegi kui ma ise ei söö, olen ikkagi armas,
terve ja tragi kassilaps.

Mina, Matu, olen oma õest ja vennast väledam ja riuklikum
marakratt, kuid samal ajal ka kõige enam sülekiisu.

Mina tahan hoopis teistmoodi tähelepanu saada.

Vahel mahume ka kahekesi sülle ära.

Küll siin on mõnus ja soe. Uni kipub kohe peale tulema.

Magan vot sellises asendis, pea püsti.

Bassu on kõige flegmaatilisem ja aeglasema reaktsiooniga
kassipoeg. Teised on juba ammu süles, kui tema alles mõtleb.

Hmm, seal üleval toimub midagi põnevat.

Kas mängin siin või lähen ka üles teiste juurde?

Mida?

Palju kasse. Bassu otsustas ka, et tahab teiste juurde
pingi peale saada, ja keksleb, et teda üles tõstetaks.

Nüüd on ikka kohe päris uni peal.

No comments:

Post a Comment