Kui tahad Kassiabist kassi võtta...

Arvad, et tahaksid kassi? Loe enne seda.
Tuled kassi vaatama? Loe enne seda.

Thursday, December 12, 2013

Kodu-uudiseid

Vahepeal natuke kodu-uudiseid ka, et te ikka teaksite, kui hästi Mustil ja Ralfil nende uutes kodudes läheb :)
Ralfil pole siiamaani mitte ühtki terviseprobleemi olnud. Ta on igati terve ja rõõmus kassike. Perenaise sõnul on ta ühelt poolt hästi leebe ja heatahtliku iseloomuga, lubab end alati lahkesti sülle võtta ja istub seal rahulikult. Samas on ta aga ka väga mänguline ja ajab ööd läbi korteris palle taga :) Pooled neist on ta ka targalt kuskile ära peitnud, perenaine arvab, et ilmselt selleks puhuks, kui inimesi parajasti kodus pole ja nad ei saa diivani alla veerenud palle Ralfi jaoks jälle välja koukida. Et siis on oma peidupaigast kohe uus pall võtta.
Advendiaja puhul saime Ralfilt ka pühadetervituse koos pildiga.

Ralf koos perega soovib tema endistele kahe- ja neljajalgsetele kamraadidele
 ilusat alanud advendiaega ja palju heldeid paikäsi! :)

Kui ma Mustit tema uuele perele üle andsin, siis ta pages nende eest esialgu kabuhirmus :) Uus, võõras seltskond, pealegi veel kolm last - see ei ole just kõige vaiksem ja rahulikum kooslus ;) Seega oli kohe teada, et tal läheb harjumiseks aega. Aga ma ei kahelnud, et see aeg pole mitte väga pikk, sest Musti on oma olemuselt ikkagi julge, suhtleja ja uudishimulik poiss. Ning ma kujutasin teda kogu aeg ette koos lastega. Ta mängib väsimatult ja on absoluutselt heatahtlik. Täielik lastekass, noh.
Igatahes tuli juba paari päeva pärast teade, et Musti on juba täitsa julge ja tunneb ennast nagu kodus :) Magab süles, nagu ikka, ja loomulikult möllab lastega. Siin ka mõned pildid. Nagu näha, on ta igal pool juures ja asjaline, eriti arvuti taga :)





Aga Lola tunneb end juba nii hästi, et on muutunud täielikuks huligaaniks :) Ta on nüüd toas lahti ja tuli mind täna hommikul eriti suure nurru ja miilustamisega tervitama. Elutuba nägi välja nagu lahinguväli, terve riiulitäis kola põrandale tõmmatud ja rõõmsalt igasse ilmakaarde laiali pillutud. Nii et ma veetsin meeldiva hommikupooliku, korjates kokku hunniku pesulõkse, karbitäie ehitusnurgikuid ja umbes paarsada grammi kruve, ja jäin tööle pool tundi hiljaks.

7 comments:

  1. Väga tore, et Ralfike pole enam haigeks jäänud, sest ise käisin kassiga kolm korda arsti juures. Ja oli väga ebaviisakas, kui te mulle otse näkku valetasite, et kiisu pole FIV positiivne. Kui ta on, siis ei tasu seda varjata. Loodan, et kiisul läheb edaspidi kõik ilusti, kuid soovitan järgmine kord ikka tõtt rääkida!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Ma ei ole teile valetanud. Tartu arstid kahtlustasid Ralfil haigust nimega FIP (feline infectious peritonitis). Seda haigust tal ei olnud, nagu teile ka ütlesin. Selgus aga, et tal on hoopis FIV (feline immunodefiency virus). Need on kaks täiesti erinevat haigust. Arvatavasti ajasite need praegu sassi.

      Delete
  2. Kuid teie ütlesite, et kass on täiesti terve!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ütlesin teile täpselt seda, mida olin samal hommikul Ralfiga arsti juures käies teada saanud. Arst ei leidnud tookord midagi. Seda, et kass on FIV-positiivne, saime alles hiljem teada. Ma ei pidanud vajalikuks teid hilisemate uuringute tulemustest teavitada, kuna olite juba kassist loobunud.

      Delete
  3. Teie sõnadest järeldan, et oskate te ennast väga hästi välja keerutada!!! Väga halb kogemus, olin väga pettunud, kui hiljem teada sain, et Ralfike ikkagi on haige, loodan, et uues peres läheb tal ikka hästi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas tõesti on nii raske uskuda, et kassi diagnoos selgus alles pärast seda, kui olin teiega viimane kord rääkinud? Tol hetkel teadsin ka mina, et kassil ei avastatud midagi ja ta tunnistati terveks, just seda ütlesin ka teile. Jah, ma eksisin ja palun selle pärast vabandust, kui te seda soovite, kuid eksis ka loomaarst. Ja me saime seda alles hiljem teada. Teid ma kassi diagnoosist enam ei teavitanud, kuna selleks ei olnud mitte mingit põhjust. Ralf ei olnud enam teie kass, vaid koduta kass, kes oli Kassiabi hoole all.
      Pealegi, mida ma selle valetamisega saavutanud oleksin? Te loobusite kassist põhjusel, et tema ravimiseks polnud raha. Kassiabi ei saa aga kunagi garanteerida, et kass ei jää enam haigeks. Jah, Ralfil läheb nüüd kindlasti hästi, sest seekordne pere võttis ta kindla teadmisega, et kass võib haigestuda ja ravi peale võib neil raha kuluda (ja haigestuda võib iga kass, olgu ta siis FIV-positiivne või FIV-negatiivne).
      Kas arvate, et minu ja Kassiabi jaoks ei olnud negatiivne kogemus, et enda valitud kassist loobusite? Kas ma olen teid seepärast milleski süüdistanud? Minu arvates ei ole eriti kena pärast kassi hülgamist tulla minu blogisse süüdistusi loopima, vaid tasuks olla hoopis rahul, et kass on heades kätes ja lõpuks on selgunud, mis ta tervisel häda on. Ei aita see süüdistamine kuidagi Ralfi ega ka teisi kasse, kellest ma siin blogis kirjutan ja kelle peale ma iga päev oma isiklikku raha kulutan, et neil oleks hea ja et nad saaksid terveks.
      Mul pole vaja haiget kassi terveks valetada, sest ma ei kavatsegi kellelegi kasse pähe määrima hakata, kui ma pole kindel, kas nad tahavad ja suudavad tema eest hoolitseda. Kassid, kelle olen oma hoole alla võtnud, ei ole minu jaoks mingid üleliigsed koormavad asjaolud, kellest on vaja iga hinna eest lahti saada.
      Mul on väga kurb kuulda, et mind nii järjekindlalt valetamises süüdistatakse, kui ometi pole ma seda ju teinud. Aga kui te mind ei usu, siis on see teie valik, rohkem ma kahjuks midagi oma sõnade kinnituseks öelda ei oska.

      Delete
  4. Järjekordselt keerutasite ennast välja ja veel määrisite süü minu kaela. Näen, et pole mõttet enam teiega vaielda, kuid kasse tuleb ikka kontrollida enne kui uude perre annate, kass võib ju haigestuda aga mitte nii nagu Ralfiga läks, kui kass on 2-3 nädala jooksul ainult mõned päevad ennast hästi tundnud ja ülejäänud päevad pidin teda vägisi toitma ja süstlast jootma ja ravimeid andma, see pole enam ju loogiline. Ei tea kuidas ta praegu vastu peab, kuid meil oli ta tõesti väga haige. Ja see, et te ütlesite, et kass on täiesti terve, peale seda kui ma olin 3 korda arsti juures käinud, pole ka loogiline. Ei tasu enne tähtaegselt rääkida, kui ei tea kindlalt!!! Head aega!!!

    ReplyDelete