Kui tahad Kassiabist kassi võtta...

Arvad, et tahaksid kassi? Loe enne seda.
Tuled kassi vaatama? Loe enne seda.

Saturday, February 1, 2014

Sälli edusammud

Sällist on igatahes saanud tõeline miilu-miilu. Esialgu miilustab ta küll mööbliga, mitte minuga, aga kuna tal on tehnika nii hästi selge, siis ma olen küll päris kindel, et kaugel ei ole ka inimesega miilustamine :) Teeme iga päev kohustuslikke paiseansse. Alustame nii, et mina lähenen ähvardava paikäega, Sälli teeb innukalt "murr!", kalpsab täpselt kolme graatsilise hüppega kratsipuu neljandale korrusele kahe kasepaku vahele ja hakkab end andunult kratsika vastu nühkima. See tähendab, et paitamise luba on antud :) Ja preili siis naudib seda, nühib ja püherdab igat moodi, ajab isegi kõhu püsti ja lubab end kõhu alt sügada. Loomulikult lakkamatu ja stabiilse nurrumise saatel.
Vahepeal lubage esitleda ka meie kiisude kratsipuud, mille ma naabrite sõimu ja seinalekopsimise kiuste oma elutoas valmis ehitasin. Põhjuseks oli nii see, et poekratsikad on kallid, kui ka see, et mulle lihtsalt meeldib ehitada. Kratsikaehitamisõpetust ma siia siiski ei pane, sest see oli ikka päris keeruline ja tülikas. Pidin mitmed algsed plaanid töö käigus sinnapaika jätma ja midagi muud välja mõtlema, sest ma lihtsalt ei kujutanud ette, mis ja kuidas töötada võiks. Loomulikult tekkis ka rohkem kui ühel korral tahtmine haamer nurka visata. Igatahes on see tehtud mööbliplaatidest, mis on klambripüstoli abil ääristatud karvase riidega ja kaetud vaibatükkidega + mõned kasepakud ja nööriga üle keritud lauad. Detailide kokkupanemiseks kasutasin ehitusnurgikuid, sest need tundusid head tugevad ja kindlad. Tulemus on jah, vildakas ja kodukootud. Aga vähemalt kassid on sellega tõesti rahul. See on nende oma. Pildil on Tormi kratsika kolmandal korrusel, Sällipaitamiskorrus on järgmine.


Kui Sälli on kratsipuuga juba piisavalt miilustanud, siis ta tuleb alla ja hakkab end muu mööbli vastu nühkima, mina järel ja muudkui paitamas. Ta väristab paitamise ajal niimoodi nahka ka, nagu kassid teevad, kui neil mõnus on. Ja saba on kohe täitsa püsti, ehk enesekindluse- ja hea-enesetunde-asendis.
Aga üks väike video räägib kindlasti rohkem kui tuhat sõna. Siin ongi mu sõnade tõestuseks Sälli paivideo.


Ja lõpetuseks ka paar uuemat pilti, ilusad ja värvilised. Sälli on armas kass, kes otsib endale päriskodu. Kodus võiks teda ees oodata teine (suur isane) kass ja mõistvad inimesed, kes on nõus talle kohanemiseks aega andma.




No comments:

Post a Comment