Kui tahad Kassiabist kassi võtta...

Arvad, et tahaksid kassi? Loe enne seda.
Tuled kassi vaatama? Loe enne seda.

Wednesday, March 18, 2015

Lemmil on kasvaja

Käisime nädalavahetusel taas arsti juures ning selgus, et põses on tal jah siiski kasvaja. Kaks nädalat tagasi polnud midagi näha, aga nüüd olid suus mingid muutused toimunud ja ülahuult kergitades on mingi punane moodustis näha. Aga Lemmi pole ikka veel piisavalt kosunud, et opereerida saaks. Kaks nädalat peab veel jõudu ja kaalu koguma.

Ma ei teagi. Mõnes mõttes on mul isegi hea meel, et see nüüd selgeks sai. Sest see pidev mäda kogunemine ja fakt, et tal üldse paremaks ei läinud, tekitasid rahutust. Ega nüüd polegi muud kui oodata ja teda korralikult toita. Kahe nädala pärast siis selgub tõde, mis Lemmist edasi saab. Ehk siis - palun hoidke pöidlaid, et kasvaja oleks healoomuline.

Lemmi sai pügatud ka. Et oleks parem tema erinevate nahahädadega tegeleda, pesta ja kreemitada. Kudusin talle kampsuni, et külm ei hakkaks. Eile käis ta vannis ja pärast seda saigi puhta kampsuni selga. Ta laseb end üldiselt hästi pesta, aga karjub küll nii, et ma kartsin, et naabrid jooksevad kohale :D


Lemmi on väga, väga hea ja armas kass. Loomaarst vaatas teda ja mind ning ütles, et Lemmi peab ennast juba minu kassiks. Ta tõesti aina miilustas, ronis sülle ja kaissu ja hoidis minu lähedusse kliinikus. Oleks mul võimalust, jätaksin ta taaskord suurima heameelega endale. Aga ma ei saa - kaks kassi on praeguse elukorralduse juures mu viimane piir. Parim, mida Lemmi heaks teha saan, on leida talle kodu, kes hoiaks teda sama hästi ja armastaks sama palju - või veel rohkem - kui mina.

Veel - Lindaga on kõik hästi. Pärast steriliseerimist võttis ta 2 nädalaga pool kilo juurde ja muutus tõeliseks pontšikuks. Arst imestas ka. Praegu on ta veel Synuloxi peal, aga varsti läheb taas ülevaatusele. Loodame, et jääb terveks ka siis, kui AB ära jätta - ja ma arvan, et jääb, sest minu juures ta kordagi nii suurt progressi läbi ei teinud.

Linda ja Aslan kodus
Linda kodus
Ja Sälli on ka armas.

No comments:

Post a Comment